ILMIY TADQIQOT FAOLIYATIGA TAYYORLASHDA BO‘LAJAK PEDAGOGLARGA QOʻYILADIGAN TALABLAR

Abstract

Bo‘lajak pedagoglarning ilmiy tadqiqot faoliyatiga tayyorgarligiga qo‘yiladigan talablar shu nuqtayi nazardan juda muhim ahamiyatga ega. Ushbu maqolada pedagoglar tayyorlovchi oliy ta'lim muassasalarida bo‘lajak pedagoglarga qo‘yiladigan ilmiy tadqiqot faoliyatiga tayyorgarlik talablari haqida to‘xtalib o‘tilgan.

pdf

References

G.A. Asilova. Ilmiy tadqiqot faoliyati asoslari. Uslubiy qo‘llanma. – T., 2020. – 128 b.

Nizamova M.N. Talabalar kasbiy mobilligini rivojlantirishning pedagogik mohiyati va funksiyalari. O‘zbekiston Milliy universiteti xabarlari. – Toshkent, 2022. – 1/9-son. 141-144- b.

Z. Davronov “Ilmiy ijod metodologiyasi”. –T.: “IQTISOD-MOLIYA”- 2007, 216 b

E.T.Farmonov, Z.SH.SHaripov. “Ilmiy izlanish asoslari”. O‘quv qo‘llanma. -Toshkent: 2022. -217 b

Найданова Ю.В. Мобилная личност обучаюшегося как научное понятие // Вестник ЮУ рГУ. 2014 № 2 С. 40–45.

Рахматов А.Д., Юнусов Р.Ф. Илмий тадқиқот асослари.- Т.: ТИМИ, 2008.- 210 б.

Abdullayeva O.O. Bo‘lajak pedagoglarda tadqiqotchilik ko‘nikmasini shakllantirishning nazariy asoslari // Kasb-hunar ta’limi №6, 2024. 97-100-betlar