Abstract
Mazkur Maqolada talabalarning o‘quv jarayoniga moslashishining asoslari, talabalarning oliy ta’lim muassasasiga samarali moslashishining ijtimoiy, psixologik va pedagogik tomonlari, birinchi bosqich talabalarining o‘quv jarayoniga moslashishiga tizimli yondashuv masalalari hamda oliy ta’lim muassasalari talabalarining o‘quv jarayoniga moslashishiga oid ilmiy-tadqiqot va uslubiy ishlar tahlili hamda oliy ta’lim muassasalarida talabalarning o‘quv jarayoniga moslashishining tashkiliy pedagogik shart-sharoitlarining holati va muammolari haqida pedagogik ma’lumotlar va tavsiyalar keltirilgan.
References
Мустафаева Д. А. Повышение квалификации как фактор конкурентоспособности специалиста //наука–образовательной практике. –2017. –С. 127.
Тўйчиев Х. Э. Олий ўқув муссасаларида тармоқ интерфаол таълим воситаларини қўллаш асослари //Современное образование (Узбекистан). –2020. –No. 7 (92). –С. 81-86.
Туйчиев Х. Э. Проблемы подготовки будущего учителя в профессиональном образовании (на примере в сфере" технология") //наука и инновации-современные концепции. –2020. –с. 20-22.
Химматалиев Д. О., Файзуллаев Р. Х., Мустафаева Д. А. Профессионально-педагогическая компетентность учителя профессионального образования //Журнал научных и прикладных исследований. –2016. –Т. 2. –No. 11. –С. 4-7.
Tursunaliyevna A. M., Karimovna N. Y. Maktabgacha tarbiya muassasalarida madaniy-gigiyenik malakalarni tarbiyalash–bolalar organizmining jismoniy rivojlanishida muhim vosita //integration of science, education and practice. Scientific-methodical journal. –2022. –Т. 3. –No. 1. –С. 98-103.
Нарметова Ю. К. Интегрированный подход как важный фактор решения проблемы подготовки клинических психологов //хабаршысы. –С. 57.