Abstract
Ushbu maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarda nutqni rivojlantirish jarayonida interfaol metodlardan foydalanishning o‘rni va ahamiyati yoritilgan. Bolaning og‘zaki nutqini boyitish, to‘g‘ri talaffuzni shakllantirish hamda muloqot ko‘nikmalarini rivojlantirishda zamonaviy pedagogik texnologiyalarning samaradorligi tahlil qilinadi.
Tarbiyachining nutq madaniyati, o‘yin asosidagi mashg‘ulotlar va innovatsion yondashuvlar orqali bolalarda nutq faolligini oshirishning muhim jihatlari ochib berilgan.
References
O‘zbekiston Respublikasi “Maktabgacha ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni. – Toshkent: Adolat, 2019. – 8–12-betlar.
Mirziyoyev Sh.M. “Yangi O‘zbekiston – yangi ta’lim” konsepsiyasi. – Toshkent, 2021. – 4–7-betlar.
Zunnunov A. Maktabgacha ta’lim pedagogikasi. – Toshkent: Fan, 2020. – 65–72-betlar.
Qodirova N. Bolalarda nutqni rivojlantirish metodikasi. – Toshkent: TDPU, 2021. – 40–55-betlar.
G‘aybullayeva N. Interfaol o‘yinlar orqali nutqni rivojlantirish. – “Pedagogika va psixologiya” jurnali, №2, 2022. – 33–38-betlar.
Usmonova D. Muloqot madaniyatini shakllantirishda pedagogning o‘rni. – Toshkent, 2020. – 21–27-betlar.