YUQORI SINF OʻQUVCHILARI UCHUN JISMONIY TARBIYA DARSLARINI SAMARALI TASHKIL ETISH.
pdf

Keywords

Jismoniy tarbiya, yuqori sinf o'quvchilari, o'quv dasturlarini loyihalash, o'smirlarni rivojlantirish, guruh faoliyati, individual ta'lim, jismoniy tayyorgarlik, pedagogika.

Abstract

Ushbu maqola o'rta ta'limda yuqori sinf o'quvchilari uchun jismoniy tarbiya darslarini tashkil etishning samarali strategiyalarini o'rganadi. U o'quv dasturlarini ishlab chiqish, o'qitish metodikasi va katta yoshdagi o'spirinlarning jismoniy, hissiy va ijtimoiy ehtiyojlarini qondiradigan individual va guruh faoliyatining ahamiyatiga qaratilgan. Tadqiqot o'smirlarning rivojlanishi va jismoniy tarbiya bo'yicha mavjud tadqiqotlarga asoslangan bo'lib, o'qituvchilar uchun amaliy tushunchalarni taqdim etadi.

pdf

References

Abdullayev A.A. Jismoniy tarbiya vositalari. O`quv qo’llanma. Farg’ona, 1999.

Abdullayev.A. Xonkeldiyev SH.X. Jismoniy tarbiya nazariyasi va metodikasi. Farg’ona, 2001.

Abdumalikov R., Abdullayev A. va boshqalar. Jismoniy tarbiya ta’limi ilmini takomillashtirish masalalari.

Akramov A.K. O’zbekistonda jismoniy madaniyat va sport tarixi. O’quv qo’llanma. O’zJTI nashri. 1997.

Ilg’or pedagogik texnologiyalar,Toshkent, 1999. 3-bet

Graber, K. C. (2020). O'rta va o'rta maktablar uchun jismoniy tarbiya o'quv dasturlari modellari. Jismoniy tarbiya, dam olish va raqs jurnali, 91(4), 35-40.

Ryan, R. M., & Deci, E. L. (2017). O'z taqdirini o'zi belgilash nazariyasi: motivatsiya, rivojlanish va sog'lomlikdagi asosiy psixologik ehtiyojlar. Guilford Matbuot.

Siedentop, D., Hastie, P., & van der Mars, H. (2021). Sport ta'limi uchun to'liq qo'llanma. Inson Kinetikasi.

Uaytxed, M. (2013). Jismoniy savodxonlik: hayot davomida. Routledge.