ТИББИЁТ ОЛИЙ ТАЪЛИМ МУАССАСАЛАРИ ТАЛАБАЛАРНИНГ РУҲИЯТГА ОИД БИОЭНЕРГЕТИК БИЛИМЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ ПСИХО – ФИЗОЛОГИК ХУСУСИЯТЛАРИ

Abstract

Мазкур мақолада тиббиёт  олий  таълим  муассасалари талабаларнинг  руҳиятга оид  биоэнергетик билимлардан   фойдаланиш психо – физологик хусусиятлари масалалари ёритиб берилган.

pdf

References

«2022-2026 йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида» Ўзбекиcтoн Реcпубликacи Президенти фaрмoни // Ўзбекиcтoн Реcпубликacи қoнун ҳужжaтлaри тўплaми, 2022. - 06/22/60/0082-coн. Б. 47.

Ўзбекистон Республикасининг “Таълим тўғрисида”ги Қонуни, “Халқ сўзи” газетаси, 2020., 24 сентябр, 202 (7704)-сон.

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида”ги Фармони, “Халқ сўзи” газетаси, 2019., 9 октябр, 209(7439)-сон.

Каримов И.А. Ўзбекистон: миллий истиқлол, иқтисод, сиёсат, мафкура. т.1. -Т.: Ўзбекистон. 1996. -364 б.

Каримов И.А. Озод ва обод Ватан эркин ва фаровон ҳаёт-пировард мақсадимиз. –Т.: Ўзбекистон. 2000. – 110 б.

Мирзиёев Ш.М. Миллий тараққиёт йўлимизни қатъият билан давом эттириб, янги босқичга кўтарамиз. –Т.: Ўзбекистон НМИУ, 2017.-592 б.

Мирзиёев Ш.М. Нияти улуғ халқнинг иши ҳам улуғ, ҳаёти ёруғ ва келажаги фаровон бўлади. –Т.: Ўзбекистон НМИУ, 2019.-400 б.

Абу Али ибн Синонинг моғлиқни сақлашга доир рисолалари. /таржимон У.И.Каримов.–Т.: Фан .1978 . – 132 б.

Асадов Ю.М. Индивидуально-психологические особенности учителя как факторы развития профессионализма: Автореф. дис. … канд. психол. наук. - Ташкент: «НУУз», 2007. - 25 с.

Бойдедаев А.Табиат кучлари ва олам эволюцияси. –Т.:1996.-105 б.

Бердяев Н. А. Самопознание: монография - Москва, Берлин: Директ-Медиа, 2016

Бодалёв А.А. Восприятие и понимание человека человеком. М.:Издательство МГУ. 1997. –199 с.

Брунер Джон. Психология познания / Джон Брунер. -М.: Директмедиа Поблишинг, 2008. -782с.

Гальперин П.Я. Введение в психологию: Учебное пособие для вузов. -М.: Книжный дом «Университет», -1999. -332с.

Гозман Л.Я. Психология эмоциональных отнашений.–М.:Наука.1987.–167 с.

Ғозиев Э. Тафаккур психологияси/ Дорилфунун талабалари учун қўлланма.-Т.:Ўқитувчи., 1990.-Б.184.

Доброхотова Т.А. Нейропсихиатрия. – М.: Издательство БИНОМ, 2006. – 304 с.

Додонов Б.И.Эмоция как ценность.–М.:Политиздат.1987. – 272 с.

Джалилова С.Х. Психологические особенности личностной профессионализации студентов педагогического вуза: Дис. ... канд. психол. наук. - Ташкент: «ТГПУ», 1994. - 134 с.

Долныкова А.А., Чудова А.Н. Психологические особенности суперпрограммистов // Психологический журнал, т.18, 2001 - С.12-20.

.Капланова М. Психологические особенности личности учителя узбекской школы:Дис....канд. психол. наук.-Ташкент: «ТГПИ», 1993. -137 с.

Лурия А.Р. Основы нейропсихологии. – М.: «Акаде-мия», 2006. – 384 с.

Нишонова З.Т. Мустақил ижодий фикрлашни шакллантиришнинг психологик асослари: Псих.фан.док. … дис. – Т., 2005.– 391 б.

Печуркин Н.С. Энергетические аспекты развития надорганизменных систем.Новосибирск: Наука. 1982 – 156 с.

Рубинштейн C.JI. Основы общей психологии. СПб.: ЗАО «Издательство «Питер», 1999. - 720 с.

Янковская М.Г. Эмоциональные аспекты нравственного воспитания. – М.: Просвещение. 1986. – 160 с.

Ғозиев Э.Тафаккур психологияси.–Тошкент.: Ўқитувчи.1990.–184 б.