Аннотация
Бу мақолада ёш авлоднинг маънавий, ақлий ва ижтимоий ривожланиши учун муҳим вазифаларга ўргатиш. Танқидий фикрлашни инсоннинг воқеаларга, маълумотларга ва вазиятларга тўғри ёндашишини, уларни баҳолаб, мустақил қарорлар қабул қилишини таъминлашини такомилаштириш гап этилади чунки мустақил фикрловчи шахслар ижтимоий ҳаётдаги муаммоларга янгича ёндашув таклиф қила оладилар.
Библиографические ссылки
Указ Президента Республики Узбекистан, от 08.10.2019 г. № УП-5847
Ишмуҳамедов Р., Абдуқодиров А., Пардаев А. Таълимда инновацион
технологиялар / Амалий тавсиялар. – Тошкент“Истеъдод” жамғармаси, 2008-180 б.
Олимов Қ.Т. Педагогик технологиялар. Тошкент “Fan va texnologiyalar” нашриёти, 2011. – 275 б.
Джени Стил, Керт Мередис, Чарльз Темпл. Проект: Чтение и письмо для развития крытического мышления. Пособия 1-7. Бишкек, 2000.
O Дайана Халпери. Психолоия крытического мышления.-Сант-Петербург, 2000.
O Дэвид Клустер. Танқидий фикрлаш нима? Таржимон К.Ишматов. СОРОС «Танқидий фикрлаш асослари» дастури.
O Фарберман Б.Л. ва бошқ. Олий ўқув юртларида ўқитишнинг замонавий усуллари. – Т., 2002.
O Халқаро очиқ жамияти институтининг «Танқидий фикрлашни ривожлантириш асослари» дастури. – Тошкент,2002.