Аннотация
В данной статье предпринята попытка осветить психолого-педагогические возможности использования арт-терапии в работе с детьми с ограниченными возможностями. В статье рассматриваются различные методы арт-терапии, преимущества их использования и их влияние на развитие ребенка.
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining “Aholiga sifatli ijtimoiy xizmat va yordam ko‘rsatish hamda uning samarali nazorat tizimini yo‘lga qo‘yish bo‘yicha kompleks chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi 2023-yil 1-iyundagi PF-82-son Farmoni.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Alohida ta’lim ehtiyojlari bo‘lgan bolalarning ta’lim olishlarini tashkil etish va ularni reabilitatsiya qilish tizimini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi 2024-yil 25-yanvardagi 46-sonli qarori.
qizi Zarifova, D. O. (2023). RANGLARNING FAZOVIY BIRIKMALARI VA XUSUSIYATLARI. Educational Research in Universal Sciences, 2(5), 159-162.
Zarifova, D. (2023). TEACHING TECHNOLOGY OF THE TOPIC OF PORTRAIT OF THE HUMAN HEAD IN PAINTING. Modern Science and Research, 2(10), 391-393.
Abdullaxodjayev, G., & Zarifova, D. (2023). THE NEW CONSTITUTION-COMMUNICATION OF DEVELOPMENT. Modern Science and Research, 2(12), 348-351.
Арт-терапия для детей и подростков [Текст] / А. И. Копытин, Е. Е. Свистовская. — Изд. 2-е, стер. — Москва: Когито-Центр, 2017. Ермолаева
М. В. Практическая психология детского творчества / М. В. Ермолаева. — М.: Воронеж: Издательство НПО «МОДЭК», 2005. — 302 с.
Методы и техники арт-терапии [Текст] / [Юнина-Пакулова Н. Ю.]. — Коломна: Серебро слов, 2016.