Аннотация
Bu maqalada Jismoniy tarbiya o‘qituvchisi nafaqat dars o‘tuvchi, balki murabbiy, tashkilotchi va tarbiyachi hamdir. U o‘quvchilar bilan ishlashda ularning yoshi, fiziologik xususiyatlari, jismoniy tayyorgarlik darajasini hisobga olgan holda darslarni tashkil etadi. Metodik kompetensiya dars rejasini tuzish, mashg‘ulotlarni to‘g‘ri tashkil qilish, sport mashqlarini xavfsiz va to‘g‘ri bajarishni o‘rgatish bilan bog‘liqdir.
Библиографические ссылки
Axmedova, Z. (2022). Jismoniy tarbiya o‘qituvchilarining kasbiy kompetensiyalarini rivojlantirish usullari. – Toshkent: TDPU ilmiy jurnali.
Sobirov, A. A. (2021). Bo‘lajak pedagoglarda kasbiy kompetensiyalarni shakllantirishning psixologik-pedagogik asoslari. – Samarqand: SamDU nashriyoti.
Karimova, G. (2020). Pedagogik texnologiyalar va innovatsiyalar. – Toshkent: O‘zbekiston pedagogika nashriyoti.
Xolmatov, B. (2023). Jismoniy tarbiya o‘qituvchilarining kasbiy kompetensiyasini shakllantirishda axborot texnologiyalarining o‘rni. // “Pedagogik mahorat” jurnali, №4.
Tursunov, M. (2019). Jismoniy tarbiya va sport faoliyatida o‘qituvchining kasbiy tayyorgarligi. – Toshkent: O‘zDJTI nashriyoti.
Respublika Ta’lim Markazi (RTM). (2022). Jismoniy tarbiya fanidan umumiy o‘rta ta’lim maktablari uchun namunaviy o‘quv dastur. – Toshkent: RTM.
Xalq Ta’limi Vazirligi. (2021). Ta’lim sifatini baholashda kompetensiyaviy yondashuv konsepsiyasi. – Toshkent: XTV.
Hasanov, I. & Normatov, D. (2020). Kasbiy ta’limda pedagogning kompetensiyalarini rivojlantirish strategiyasi. // “Ta’lim va jamiyat” jurnali, №2.
Yusupova, M. (2018). Bo‘lajak o‘qituvchilarda metodik kompetensiyani shakllantirish metodikasi. – Toshkent: TDPU ilmiy-uslubiy risola.
Xalqaro maqola: Sherrington, D. (2018). “Developing teacher competencies in physical education.” // European Journal of Physical Education, Vol. 3(2).