BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH SINF O‘QITUVCHILARINI INTEGRATSIYALASHGAN O‘QUV FAOLIYATIGA TAYYORLASHDA REFLEKTIV YONDASHUVLAR
PDF (English)

Ключевые слова

integratsiyalashgan ta’lim, refleksiya, pedagogik yondashuv, bo‘lajak o‘qituvchi, o‘quv faoliyati, reflektiv metodika, kompetensiya yondashuvi, tahliliy fikrlash, amaliy tayyorgarlik, o‘z-o‘zini baholash.

Аннотация

Mazkur maqolada bo‘lajak boshlang‘ich sinf o‘qituvchilarini integratsiyalashgan o‘quv faoliyatiga tayyorlashda reflektiv yondashuvlarning o‘rni va ahamiyati yoritilgan va integratsiyalashgan ta’lim mazmunini chuqur anglash, fanlararo bog‘liqlikni ta’minlash hamda o‘qituvchining kasbiy kompetensiyalarini rivojlantirishda refleksiya jarayonining samaradorligi asoslab berilgan. Reflektiv yondashuv orqali o‘quvchilar faoliyatini tahlil qilish, o‘z-o‘zini baholash, o‘zlashtirish strategiyalarini takomillashtirish kabi jihatlar ko‘rib chiqilgan.

PDF (English)

Библиографические ссылки

Durdiyevna, M. J., & Shahnozabonu, A. (2025). Ijtimoiy integratsiya va migratsiya. Tadqiqotlar, 61(2), 35-40.

Rasulova, M. T. (2019). Pedagogik texnologiyalar va dars loyihalash. – Toshkent: TDPU nashriyoti. 188 B. 78-bet

Xolboeva, D. X. (2021). Boshlang‘ich ta’limda integratsiyalashgan yondashuv asoslari. – Toshkent: «Fan va texnologiya» nashriyoti. 164 B. 86-bet

Yolgoshevich, Q. A., & Ubaydullozoda, I. Z. (2024). Boshlangich ta’limda integratsiya va uning oziga xos xususiyatlari. Innovative developments and research in education, 3(34), 143-145.