Аннотация
В статье анализируются современные педагогические возможности музыкального образования, использование нетрадиционных методов, гармония народной и современной музыки и их влияние на духовно-нравственное развитие личности. Рассматривается роль музыки в музыкотерапии, эстрадном искусстве, детском творчестве и эстетическом воспитании как важный фактор.
Библиографические ссылки
Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Yangi O‘zbekiston maktabi” konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risidagi PQ–290-sonli qarori. — 2022 yil 28 avgust
Karimova, M. (2021). "Maktabda musiqiy tarbiya jarayonida xalq cholg‘ularidan foydalanish." O‘qituvchi jurnal, №4, 56–62-betlar.
UNESCO. (2003). Convention for the Safeguarding of the Intangible Cultural Heritage.
Normurodova, D. (2023). Zamonaviy estrada san’ati va yoshlar ongiga ta’siri. Toshkent: “Ijodiy fikr” nashriyoti.
Bozorov, H. (2020). "Musiqa terapiyasining psixologik asoslari." Pedagogik mahorat, №3, 45–50-betlar.
Алиев А.А. Интеграция искусства в STEM-образование как фактор формирования креативного мышления // Педагогика искусства. — 2021. — №3. — С. 22–26.
Бердиев М. STEAM yondashuvi asosida ta'lim jarayonini tashkil etish metodikasi // O‘zbekiston pedagogik jurnali. — 2022. — №4. — B. 45–50.
Xolboeva G.X. Musiqa ta’limida innovatsion yondashuvlarning o‘rni // O‘zbekiston san’at va madaniyat jurnali. — 2023. — №1. — B. 33–37.
Yakubova G.R. Musiqa fanini o‘qitishda STEAM integratsiyasining samarasi // Ta’lim va innovatsiyalar. — 2022. — №6. — B. 41–46.
Shavkatova D.T. Musiqa darslarida bolalarning estetik dunyoqarashini shakllantirishda zamonaviy metodlarning roli // Innovatsion ta’lim. — 2023. — №2. — B. 55–60.
Atoyev, B. (2022). Musiqa ta’limida innovatsion yondashuvlar. Toshkent: Fan va Texnologiya nashriyoti.