BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA TOVUSH VA HARF FARQINI ANGLASHDA FONETIK O‘YINLARNING AHAMIYATI
PDF

Ключевые слова

boshlang‘ich sinf, tovush va harf farqi, fonetik o‘yinlar, nutq madaniyati, pedagogik metodlar, ta’lim samaradorligi, til ko‘nikmalari.

Аннотация

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida tovush va harf farqini anglash jarayonida fonetik o‘yinlarning pedagogik ahamiyati va ta’lim samaradorligini oshirishdagi roli o‘rganiladi. Mavzu doirasida tovush va harf tushunchalari, fonetik o‘yinlarning ta’lim jarayonidagi o‘rni, shuningdek, pedagogik muammolar va ularni hal qilish usullari tahlil qilinadi.

Tadqiqot natijalari asosida fonetik o‘yinlarning nutq madaniyatini rivojlantirishdagi samaradorligi ko‘rsatib berilgan.

PDF

Библиографические ссылки

Xolmatov Sh. "Ona tili va nutq madaniyati" – Toshkent, 2017.

Islomova D. "Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida fonetik ko‘nikmalarni rivojlantirish metodlari" – Toshkent, 2019.

Karimov A. "Til o‘rganishda interaktiv metodlar" – Samarqand, 2020.

Abdullayeva M. "Ona tili ta’limida zamonaviy texnologiyalar" – Toshkent, 2021.

Leksik va fonetik o‘yinlar: pedagogik qo‘llanma, Respublika ta’lim vazirligi, 2018.

Harms, L., & Smith, J. "Phonemic Awareness and Early Literacy" (2020).

National Reading Panel. "Teaching Children to Read: An Evidence-Based Assessment of the Scientific Research Literature on Reading and Its Implications for Reading Instruction" – Washington, 2000.