Abstract
Ushbu maqolada o‘qituvchi va o‘quvchi o‘rtasidagi aloqa madaniyatining zamonaviy ta’lim tizimidagi o‘rni, uning samarali shakllanishiga ta’sir etuvchi omillar, shuningdek, aloqa madaniyatini rivojlantirishga qaratilgan pedagogik yondashuvlar tahlil qilingan. Psixologik iqlim yaratish, interaktiv metodlardan foydalanish, raqamli vositalar orqali kommunikatsiyani kuchaytirish, shuningdek, o‘qituvchining shaxsiy kommunikativ kompetensiyasini rivojlantirish orqali ta’lim jarayonining sifati oshirilishi mumkinligi ilmiy asosda yoritilgan.
References
Abdullayeva, D. (2021). Pedagogik muloqot va uning ta’lim sifati uchun ahamiyati. Toshkent: O‘zbekiston pedagogika nashriyoti.
G‘ofurov, N. (2020). Zamonaviy darsda interfaol metodlar. Samarqand: Ilm Ziyo.
Karimova, D.M. (2019). O‘qituvchi va o‘quvchi o‘rtasida samarali muloqotni yo‘lga qo‘yish yo‘llari. – “Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar” jurnali, №4, 112–116-betlar.
Axmedov, S.R. (2018). Ta’limda interaktiv usullarning o‘rni va ahamiyati. – “Ilmiy izlanishlar” jurnali, №1, 45–49-betlar.
Vygotsky, L.S. (1978). Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. Cambridge, MA: Harvard University Press.