TA’LIM JARAYONIDA O‘QITUVCHI VA O‘QUVCHI O‘RTASIDAGI ALOQA MADANIYATINI NATIJALI SHAKLLANTIRISH USULLARI
pdf

Ключевые слова

ta’lim jarayoni, o‘qituvchi va o‘quvchi munosabati, aloqa madaniyati, interaktiv metodlar, pedagogik muloqot, aqliy hujum, rol o‘ynash, bahs-munozara, kichik guruhlar, kommunikativ ko‘nikmalar, ta’lim sifati, zamonaviy ta’lim, empatiya, faol tinglash.

Аннотация

Ushbu maqolada o‘qituvchi va o‘quvchi o‘rtasidagi aloqa madaniyatining zamonaviy ta’lim tizimidagi o‘rni, uning samarali shakllanishiga ta’sir etuvchi omillar, shuningdek, aloqa madaniyatini rivojlantirishga qaratilgan pedagogik yondashuvlar tahlil qilingan. Psixologik iqlim yaratish, interaktiv metodlardan foydalanish, raqamli vositalar orqali kommunikatsiyani kuchaytirish, shuningdek, o‘qituvchining shaxsiy kommunikativ kompetensiyasini rivojlantirish orqali ta’lim jarayonining sifati oshirilishi mumkinligi ilmiy asosda yoritilgan.

pdf

Библиографические ссылки

Abdullayeva, D. (2021). Pedagogik muloqot va uning ta’lim sifati uchun ahamiyati. Toshkent: O‘zbekiston pedagogika nashriyoti.

G‘ofurov, N. (2020). Zamonaviy darsda interfaol metodlar. Samarqand: Ilm Ziyo.

Karimova, D.M. (2019). O‘qituvchi va o‘quvchi o‘rtasida samarali muloqotni yo‘lga qo‘yish yo‘llari. – “Ta’lim va innovatsion tadqiqotlar” jurnali, №4, 112–116-betlar.

Axmedov, S.R. (2018). Ta’limda interaktiv usullarning o‘rni va ahamiyati. – “Ilmiy izlanishlar” jurnali, №1, 45–49-betlar.

Vygotsky, L.S. (1978). Mind in Society: The Development of Higher Psychological Processes. Cambridge, MA: Harvard University Press.