Abstract
Har bir bola sifatli ta’lim olish huquqiga ega, shu jumladan nutqi, eshitish yoki ko‘rish qobiliyatida nuqsoni bor bolalar ham. Ushbu bolalar maxsus pedagogik yondashuv, moslashtirilgan ta’lim vositalari va ijtimoiy qo‘llab-quvvatlashga ehtiyoj sezadilar. Zamonaviy ta’lim tizimi bunday bolalar uchun inklyuziv muhit yaratishga intiladi. Davlat, jamiyat va o‘qituvchilar hamkorlikda harakat qilmasa, bunday bolalar jamiyatga moslashishda qiyinchiliklarga duch kelishlari mumkin. Ushbu maqolada nutqi, eshitish va ko‘rish qobiliyatida buzilishi bo‘lgan bolalar bilan ishlash usullari, maxsus ta’lim texnologiyalari, innovatsiyalar va jamiyatning roli haqida batafsil ma’lumot beriladi.
References
Sidiqova D.S (2021) Zamonaviy ta‘limda masofaviy o‘qitish tizimi. Ilmiy taraqqiyot 2(7),1027-1031
Shavkatovna, S. D. (2022). Masofaviy ta’lim sharoitida boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi talabalarning kasbiy kompetentligini takomillashtirish metodikasi. PEDAGOGS jurnali, 1(1), 61-62
Ismoilova Yu. UMUMIY PEDAGOGIKA. "Fan va ta‘lim "nashriyoti 2022-yil
Murodova Zu. UMUMIY PEDAGOGIKA "Fan va ta‘lim " nashriyoti, 2022-yil
To'rayev S. Qashqadaryo jadidlari – Qarshi: Nasaf, 2002.
Qosimov B. Milliy uyg'onish: jasorat, ma'rifat, fidoyilik– Toshkent: Ma'naviyat, 2002.
Xujayarova N.S UMUMIY PEDAGOGIKA "Fan va ta'lim " nashriyoti, 2023-yil
D.Sh.Nafasov, I.X.Ruzimova, I.Q.Sayfullaeva, N.B.Djabbarova. Inklyuziv ta'lim. Gospital pedagogika" Bookmany print". Toshkent