STEAM TEXNOLOGIYASI ORQALI INTEGRATSIYALASHGAN MASHG`ULOTLARDA MUSIQALI O`YINLARDAN FOYDALANISH.
PDF

Keywords

STEAM, maktabgacha ta’lim, integratsiya, musiqa, ritmik sezgi, mantiqiy tahlil, nutq, didaktik, matematika, til.

Abstract

Ushbu maqolada STEAM texnologiyasi asosida integratsiyalashgan mashg‘ulotlarda musiqali o‘yinlardan foydalanishning samaradorligi yoritilgan. Musiqa, matematika va til fanlari o‘zaro uyg‘unlashtirilgan holda bolalarning ijodiy fikrlash, ritmik sezgi, mantiqiy tahlil va nutq madaniyatini rivojlantirish imkoniyatlari tahlil qilinadi. musiqa ta`limida integratsiyalashgan yondashuvning didaktik o`yinlar asoslari tahlil qilinadi.

Integratsiyalashgan yondashuv bolalarni nafaqat musiqiy bilimlarni o‘zlashtirishga,  balki  boshqa  matematika  til fanlar  bilan  ham  aloqada  bo‘lishga yordam beradi. Musiqa va boshqa fanlar o‘rtasidagi o‘zaro aloqalar, bolalarning intellektual   va   ijodiy   rivojlanishini   ta`minlashga   qaratilgan.  Mashg`ulot jarayonining samaradorligini oshirish va bolalarni  keng qamrovli bilimlarga ega qilishdagi ahamiyati yoritiladi.

PDF

References

O‘zbekiston Respublikasi maktabgacha ta’lim tashkilotlari uchun "ILK QADAM" davlat o‘quv dasturi takomillashtirilgan ikkinchi nashr 2022-yil.

ZAMONAVIY TA’LIM ISLOHOTLARI VA ULARNING AMALIY YECHIMLARI ILMIY-AMALIY KONFERENSIYA OKTABR 2025

Xudoyberdiyeva, M. (2020). Maktabgacha ta’limda integratsiyalashgan yondashuv. Toshkent: Fan va texnologiya.

Maxmutazimova Yulduz Raxmatovna “MAKTABGACHA TA’LIMDA STEAM TEXNOLOGIYALARI” O'quv qo'llanma Toshkent – 2022.

Bekmurodova, Z. (2019). Bolalar ijodiy qobiliyatini rivojlantirishda musiqa mashg‘ulotlarining ahamiyati. Toshkent: TDPU nashriyoti.

Karimova, D. (2019). Musiqa orqali bolalarda ritmik sezgi va nutqni rivojlantirish. Toshkent: O‘qituvchi.

Normurodova, L. (2019). Musiqa va matematika fanlarining integratsiyasi. Toshkent: O‘quv-uslubiy qo‘llanma.