Abstract
Ushbu maqolada STEAM texnologiyasi asosida integratsiyalashgan mashg‘ulotlarda musiqali o‘yinlardan foydalanishning samaradorligi yoritilgan. Musiqa, matematika va til fanlari o‘zaro uyg‘unlashtirilgan holda bolalarning ijodiy fikrlash, ritmik sezgi, mantiqiy tahlil va nutq madaniyatini rivojlantirish imkoniyatlari tahlil qilinadi. musiqa ta`limida integratsiyalashgan yondashuvning didaktik o`yinlar asoslari tahlil qilinadi.
Integratsiyalashgan yondashuv bolalarni nafaqat musiqiy bilimlarni o‘zlashtirishga, balki boshqa matematika til fanlar bilan ham aloqada bo‘lishga yordam beradi. Musiqa va boshqa fanlar o‘rtasidagi o‘zaro aloqalar, bolalarning intellektual va ijodiy rivojlanishini ta`minlashga qaratilgan. Mashg`ulot jarayonining samaradorligini oshirish va bolalarni keng qamrovli bilimlarga ega qilishdagi ahamiyati yoritiladi.
References
O‘zbekiston Respublikasi maktabgacha ta’lim tashkilotlari uchun "ILK QADAM" davlat o‘quv dasturi takomillashtirilgan ikkinchi nashr 2022-yil.
ZAMONAVIY TA’LIM ISLOHOTLARI VA ULARNING AMALIY YECHIMLARI ILMIY-AMALIY KONFERENSIYA OKTABR 2025
Xudoyberdiyeva, M. (2020). Maktabgacha ta’limda integratsiyalashgan yondashuv. Toshkent: Fan va texnologiya.
Maxmutazimova Yulduz Raxmatovna “MAKTABGACHA TA’LIMDA STEAM TEXNOLOGIYALARI” O'quv qo'llanma Toshkent – 2022.
Bekmurodova, Z. (2019). Bolalar ijodiy qobiliyatini rivojlantirishda musiqa mashg‘ulotlarining ahamiyati. Toshkent: TDPU nashriyoti.
Karimova, D. (2019). Musiqa orqali bolalarda ritmik sezgi va nutqni rivojlantirish. Toshkent: O‘qituvchi.
Normurodova, L. (2019). Musiqa va matematika fanlarining integratsiyasi. Toshkent: O‘quv-uslubiy qo‘llanma.