BOSHLANG‘ISH SINF O‘QUVCHILARIDA JISMONIY TAYYORGARLIKNING AHAMIYATI
PDF (English)

Ключевые слова

Начальная школа, физическая подготовка, скорость, сила, выносливость, ловкость, гибкость, подвижные игры, акробатические упражнения.

Аннотация

В статье основное внимание уделяется физической подготовке учащихся начальных классов, влиянию этой физической подготовки на здоровье детей, подготовке детей к спорту, привлечению их к различным видам спорта, дисциплине и совместной работе в коллективе. Кроме того, обсуждались проблемы, которые могут возникнуть в физической подготовке учащихся начальных классов.

PDF (English)

Библиографические ссылки

Salomova R.S. Jismoniy tarbiya nazariyasi va uslubiyati. -T., 2014.

«Bolalar bog‘chasida ta'lim-tarbiya dasturi» - Toshkеnt 1993 y. Tuzuvchi mualliflar:L.Mo‘minova, M.Ayupova, S.Karimova.

Sh.Shodmonova, «Maktabgacha ta’lim pedagogikasi» Toshkеnt 2003

V.G.Nichaеva. Maktabgacha yoshdagi bolalarni mеhnatda tarbiyalash - Toshkеnt. O‘qituvchi -1995 y.

Ruzieva S. MODELLESHTIRISH TEXNOLOGIYASI UMUMIY OʻRTA TALIMDA SINTAKSIS BOʻLIMINI OʻQITISHDA OPTIMAL YONDASHUV SIFATIDA //Buxoro davlat universitetining Pedagogika instituti jurnali. – 2021. – Т. 1. – №. 1.

Ruzieva S. MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA LUG ‘AT ISHI MUAMMOLARI VA ULARNI YECHISHNING INNOVATSION YO ‘LLARI //Buxoro davlat universitetining Pedagogika instituti jurnali. – 2021. – Т. 1. – №. 1.

Ruzieva S. MOHIR-U MEHR-U MAHORAT //Buxoro davlat universitetining Pedagogika instituti jurnali. – 2021. – Т. 1. – №. 1.мм.

Qizi, A. D. F. (2025). HYGIENE IN ATHLETE TRAINING THE ROLE OF PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL EDUCATION. ANALYSIS OF MODERN SCIENCE AND INNOVATION, 1(6), 185-187.

Sobirova, L., Astankulova, D., & Raxmonova, M. (2024). Oʻquv-mashgʻulot bosqichidagi badiiy gimnastikachilarning mashgʻulot jarayonlarida ishlab chiqilgan metodikalarni qoʻllash texnologiyasi. Sport ilm-fanining dolzarb muammolari, 2(4), 80-84.

Kizi, A. D. F. (2024). THE STRUCTURE AND CONTENT OF PSYCHOMOTOR SKILLS OF YOUNG RHYTHMIC GYMNASTS. International Journal of Pedagogics, 4(08), 53-56.